duminică, 16 octombrie 2011

Last night...

   Nu stiu cum sa va descriu in cuvinte starea pe care am avut-o noaptea trecuta , la momentul neasteptatei revederi a unor oameni de nota 10 ..
   Pai sa va povestesc.. ieri ne-am hotarat cu colegutele mele de camera sa iesim in ora.. dupa multe `negocieri` si de la imbracat pentru concert, imbracat pentru club, imbracat pentru etc.. n-eam decis ca sa mergem in Vintage Pub.. Stiam noi ca acolo ar trebui sa fie vreo 2 persoane cunoscute mie. Ok.. ne imbracam , ne pozam , ne parfumam , ne incaltam , parca am si simtit ca v-a fi o super seara , mi-am si pus pantofii mei inalti.. etc.. si mergem la distractie.. Cand ajungem acolo , ne asteapta un baiat .. ok ne conduce la masa lor. Acolo o persoana cunoscuta , tipete , urlete , bucurie , dupaceea o vezi pe scumpa de Greti , pe care am botezat-o si i-am zis Betty.. alte tipete , alta bucurie.. si tot asa , dans si zbenguiala.. Foarte frumos , mi-a placut... si la un moment dat se sparge gasca.. fiecare pe drumul sau.
     Si daca tot am plecat ne intrebam fiecare : Cine a platit ? Eu nu ! Nici eu! Oops , haideti mai repede !!!
    O seara speciala ! Multumesc prietenilor mei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu