vineri, 14 octombrie 2011

... :( ...

                 In seara aceasta, am fost putin cam daramata.. In una din zilele saptamanii viiroare o sa ma astepte un drum la un tribunal.. Nu e o chestie cu care sa ma laud, insa trebuie sa iau o decizie destul de importanta , trebuie sa pun in balanta doua variante. Mi-e greu sa spun ce si de ce, si nici nu cred ca e cea mai buna solutie sa mai rascolesc acum aceasta problema. Ideea principala este ca nu doresc nimanui sa fie pus in situatia mea.
                  Partea buna este ca in aceste momente, am avut parte de un "umar" pe care sa plang.. si vreau sa multumesc din nou respectivei persoane pentru timpul si sprijinul acordat , si sa imi cer scuze celorlalte persoane fata de care astazi sau in ultima perioada am avut un comportament nepotrivit.

2 comentarii: