luni, 24 octombrie 2011

Eu , Branula si Laptopul..

            He he.. tot ma gandeam eu ce sa postez si incepeam cate un post si in viata mea complexa si activa mai intervenea cate ceva si ma opream... sau aveam chef sa scriu si nu imi iesea nimic.. Ei bine , acum am timp, am si ce scrie... deci spor mie..
            Pai sa va spun .. de unde atata timp, acum ma aflu in spital, o mica interventie chirurgicala ma va astepta maine, in rest ce mai spun.. azi o doamna asistenta foarte draguta a venit si a zis ca imi ia niste analize de sange si m-am speriat cand am vazut ca are 3 flacoane :-s .. dupaia niste temperatura si cireasa de pe tort, scumpa mea branula si a ei perfuzie.. :) Am stat cam 2 ore cu perfuzia aia si parca nu se mai termina odata... in fine, am scapat si de ea insa tanti doamna asistenta mi-a lasat perfuzia cu un ac mare mare deasupra patului. Ma intreb dimineata cand ma trezesc si vad chestia aia cu sange pe acolo ce o sa zic... :))
            Despre mine si viata mea v-as putea spune ca am avut o saptamana ( trecuta ) destul de plina si agitata.. de la tribunale la cluburi , de la bal la spital si asa mai departe.. Sunt oricum mandra de cata activitate pot avea si de cate mi s-au intamplat si inca sunt vie ! Oricum pot sa spun ca in ultimele zile mi-am putut da seama de adevaratii mei prieteni si de persoanele care conteaza. :)
            Si ca sa fie complet titlul sa ii multumesc si iubitului meu laptop pentru ca exista, daca nu muream de plictiseala singura in salonul asta.
            Si uite asta mai fac eu.. si pe aici ma mai gasiti. Deocamdata atat , pentru ca ma doare mana de la branula , care mititica cred ca are un ac de vreo 5 cm. :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu