luni, 17 octombrie 2011

Inceput de saptamana..

            A mai inceput o saptamana .. Se anunta a fi una grea si urata, insa stiu ca trebuie sa fiu tare si sa le privesc pe toate cu curaj. Din motive de lipsa de timp si stres , nu o sa ma lungesc astazi. Vreau sa o aprob pe Cosmina, si sa o sustin in punctul ei de vedere , si anume : anul 2 nu e de joaca, ne-am bagat in `pita` bine de tot.. si de asemenea sa multumesc din suflet , tuturor celor care imi sunt aproape in legatura cu urata zi de miercuri, care inevitabil si irevocabil bate la usa. Multumesc in special mamei mele , familiei ,  Laviniei si tuturor prietenilor mei!
            Cam atat pentru data asta. Am plecat ca am teme ( ca in Scoala Generala ) si ma mai sperie si noua colega de camera.. :))
                                                      Va pup si va multumesc ! O zi frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu