miercuri, 16 mai 2012

Peste ani..

        Nu stiu ce anume va spunea voua profa` de romana cand il invatati pe Eminescu sau pe Bacovia.. Stiu sigur ca profa mea de romana ne spunea mereu ca au fost niste genii neintelese de societate.
        Acum , stau si ma uit in jur si imi dau seama ca am contact cu o gramada de oameni de toate felurile, insa printre ei , sper eu, ca sunt si oameni care peste ani si ani, o sa fie cunoscuti, o sa fie ori actori, ori psihologi celebrii, o sa poate fi scriitori, ingineri, nici nu stiu ce anume, insa eu cred in ei , in toti prietenii si cunoscutii mei. Si sper ca nu ma vor dezamagii.
      Si cand o sa am eu copii o sa auda de ei , o sa le pot zice, stii eu il stiu pe nenea asta, ne-am cunoscut prin facultate. Si o sa ma intrebe cum anume, daca am fost prietena cu ei, si o sa le zic : da , am fost , pe facebook eram prieteni buni.
      Asta debita mintea mea acum, insa stiu ca si multi dintre oamenii cu care am contact direct o sa fie printre cei de mai sus si o sa pot spune cu mandrie: mi-a fost profesor la facultate; am fost colegi in facultate; eram vecini prin camin; am facut voluntariat impreuna; eram prieteni buni, haide sa iti arat cateva poze de atunci. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu