joi, 10 mai 2012

Especially for you....

              De obicei, imi place sa ma tin de cuvant cand promit ceva, tocmai de aceea am sa continui sa scriu acest post cu toate ca nu prea gasesc acum ce sa scriu. Cum si tu spuneai in seara asta, trebe sa ai putina `nebunie`(zic eu) sa scrii ceea ce e in sufletul tau si sa postezi pe un blog sa citeasca cine trebe si cine nu trebuie... :) Insa, cu toate astea, poate ca uneori e mai usor sa te descarci in acest mod decat sa stai sa ti in tine ceea ce nu poti sa exprimi in cuvinte(din mai multe motive..).
              De asemenea, vreau sa imi cer scuze ca am refuzat de mai multe ori sa spun ceea ce am , negand si suprarea, si oboseala si altele mentionate in intrebarile tale. Defapt, nu e vorba de nici una dintre astea, mai sunt si alte lucruri care contribuie la pierderea buna-starii... Daca vei fi atent, la posturile mele anterioare , poate iti vei da seama, daca nu, sunt dispusa sa dau o `explicatie`(daca se poate numii asa) .... :)
             Sunt convinsa ca toti avem lucruri care prezinta dificultati in a le verbaliza sau nu gasim persoanele protrivite cu care sa le vorbim, sau pur si simplu simte nevoia de nou, sau simte ca nu mai e satifacatoare situatia actuala, si in momentul respectiv, consider ca cel mai potrivit este sa se produca o schimbare. Schimbarile bune sunt bine venite, schimbarile rele sau esuate sunt la fel de bine primite, pentru ca, conform teoriei mele, fiecare experienta sau fiecare lucru aduce ceva de invatat cu el.
             Ti-as spune noapte buna , pentru ca acum, e ora 12 si stiu ca patul e tentant, dar stiu ca atunci cand vei citi postul, o sa fie intr-o pauza de la treburi, deci v-a trebui sa iti urez spor la munca si o zi frumoasa.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu