duminică, 12 mai 2013

Awesome

          Am pus titlul asta pentru ca m-am gandit sa scriu despre ceva awesome din ultima perioada a vietii mele , si anume prima ( si tin sa mentionez asta , pentru ca e prima dintr-un sir - lung , sper ) vizita in Vama Veche !
          A fost pur si simplu super ! Am plecat, asa, mai pe ne-pusa-masa, impreuna cu scumpa mea colega si prietena Crissu, am mai `agatat` pe drum inca doi prieteni si i-am convins sa vina cu noi, si ne-am facut bagajele, am facut rost de cort, si duse-am fost ! Nici nu imi imaginam ce putea sa urmeze.. Ma gandeam : da , mare , eh , n-o sa fie fain , soare , cocalari , bleach ! Ei bine , n-a fost asa! Am ajuns acolo , am mai dat de cativa oameni , unii cunoscuti , unii abea-i vedeam si totusi descopeream puncte comune... Si asa am ajuns sa facem un ``apartament cu 3 camere si garaj in curte`` , plin cu oameni minunati, pe care-s mandra ca-i cunosc! Multumesc voua , gasca de sibieni vamaioti ! :)
         Sunt multe pe care le-am trait pe acolo, unele-s de povestit , pentru altele am facut acord ca le-ngropam in nisip ! Insa parca as mai povestii inca o data cate ceva, ca de exemplu :
- primul tip care incerca sa ma cupleze cu prietenul lui , caruia ``ii place maxim`` de mine , si eu , neinteresata de subiect i-am zis : ghinion ! Insa replica lui a fost geniala :" ăăăă , tu zici că-i ghinion? Eu zic că-i ... ăăăă ... ăă ... Ghiocel !  " :))) a fost foarte tare :))
- desigur , as mentiona si faptul ca din 4-5 cati am fost mai nebuni acolo , aia care urlau prin toata Vama "Sibiuuuuuu", am inceput sa facem un trenulet, la care s-a alaturat toata lumea care era pe langa Stuf, la un moment dat chiar trecea si un cameraman de la vreo televiziune :))
- hm... nici baia-n apa rece ca gheata n-as lasa-o nepovestita , mai ales ca mi-au trebuit 2 zile sa-mi fac curaj sa ma strecor printre meduze :)) si dupa ce-am reusit sa ma bag in mare, imbracata , am plecat la terasa , si fiindca-mi era prea frig de la pantalonii uzi , i-am dat jos si i-am pus la uscat la soare pe terasa, si am uitat de ei , acolo :)) Dar , am gasit noi o solutie sa nu suferim pentru lucrurile pierdute sau furate ( c-am avut parte si de asa ceva ) , am zis ca sunt cadoul nostru pentru Vama Veche !
- hm.. poate ca ar fi trebui sa mentionez asta mai la inceput, nu acum pe sfarsit, mai ales ca e vorba de "Salutul vamaiotilor" . De ce-l numesc asa? Pentru ca acolo majoritatea conversatiilor intre necunoscuti incepeau cu "Ai o tigara?". Si de aici incepeau tot felul de povesti , ba chiar faceai si troc, dadeai tigari pe alcool sau invers :)) Tot cu acest "salut" ne-am "lipit" de niste oameni frumosi din Buzau, cu care am petrecut restul serii .
- si ca tot mi-am amintit , am ajuns si la concert la Suie Paparude, dupa muult timp si multe concerte ratate aici in Sibiu , am ajuns in Vama la Suie ! Si a fost la fel, awesome !
           Am si un regret ! N-am prins nici un rasarit, mereu cadeam la datorie cu o ora-doua inainte de rasarit, sau ma trezeam la jumatate de ora dupa rasarit.. si cand intr-un final am reusit sa stau pan` la ora potrivita, era prea ceata sa se vada soarele iesind din mare... :(
            Am vazut si oameni pe care-i cunosc de ani  buni , insa n-am avut ocazia sa-i intalnesc si fata-n-fata..:)
           A fost o experienta frumoasa , si abea astept sa mai am putin timp liber si sa nu mai fiu legata de licenta si sa mai fug putin in Vama! Mai ales ca simt ca mi-am lasat acolo o parte de suflet ! Sper sa-l gasesc ! :) Si pentru prima data-n viata , astept cu nerabdare sa ajung la mare, sa m-arunc in apa, sa ma umplu cu nisip !

            Cu drag si dor , Delia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu